SUPER SPOR FM

TAXIDOEFKERIES

lpg

ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

a club

a club

BIONIC ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Τετάρτη, 13 Ιουνίου 2018

ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ;


Εκτός από επικίνδυνο είναι και παράλογο. Λειτουργός τράπεζας, επικοινώνησε με
πελάτη ρωτώντας αν παρέλαβε φάκελο για επιβεβαίωση των προσωπικών του στοιχείων και ακολούθως ζήτησε να επιβεβαιώσει τηλεφωνικώς τα στοιχεία του, αλλά και τον λογαριασμό του.

Σε μια εποχή που κατακλυζόμαστε από προειδοποιήσεις να είμαστε προσεκτικοί όταν δεχόμαστε τηλεφωνική κλήση από άγνωστο αριθμό, όταν δεν ξέρουμε με ποιο άτομο μιλάμε, να μην δίνουμε προσωπικά και άλλα στοιχεία, πόσο μάλλον τραπεζικού λογαριασμού, το τελευταίο πράγμα που θα έπρεπε να κάνουν οι τράπεζες, είναι να βάζουν άγνωστους να τηλεφωνούν στους πελάτες τους και να ζητούν επιβεβαίωση στοιχείων.

Ειδικά όταν αφορά ηλικιωμένους που δεν φιλτράρουν κάθε φορά πόσο πειστικό είναι το τηλεφώνημα.

Κι αν θέλετε να κόβετε δρόμο κάνοντας τηλεφωνήματα, αναθέστε το έργο σε άτομα από το παράρτημα της τράπεζας που έχει λογαριασμό ο κάθε πελάτης, συνεπώς γνωρίζει τον αριθμό που τον καλεί και το όνομα αυτού που τον καλεί.

Άγνωστος αριθμός τηλεφώνου. Άγνωστο άτομο που δεν του μίλησες ποτέ ξανά, να σου ζητά επιβεβαίωση των προσωπικών σου στοιχείων και να θεωρούν ότι πρέπει να παραμείνεις ήρεμος. Και όλα αυτά από σοβαρό τραπεζικό ίδρυμα. Καλά η μάνα μου 70 χρονών δεν ξέρει τι σημαίνει χακάρισμα τραπεζικού λογαριασμού. Οι κύριοι της τράπεζας, ούτε αυτοί γνωρίζουν;

Είναι τόσο απίθανο να βρει κάποιος επιτήδειος ένα έγγραφο με τα στοιχεία κάποιου ατόμου, με όνομα, τηλέφωνο, αριθμό τραπεζικού λογαριασμού και να λείπουν κάποια στοιχεία για να ολοκληρώσει το έγκλημα;

Ακόμα και στα σκουπίδια μπορεί να βρει κανείς προσωπικά έγγραφα κάποιου αν τα πετάξει απερίσκεπτα, χωρίς πριν να τα καταστρέψει, ώστε να μην είναι ορατές οι πληροφορίες.

Τόσες φορές έχουμε τηλεφωνήσει στην τράπεζα ή σε εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ζητώντας πληροφορίες για λογαριασμούς μελών της οικογένειας μας που τους διαχειριζόμαστε-πληρώνουμε από κοινού, και δεν μας εξυπηρετούν να πληρώνουμε να τελειώνουμε, γιατί είναι προσωπικά δεδομένα. Τώρα έπαψαν να είναι προσωπικά δεδομένα και θέλουν να τα μοιραστούμε από το τηλέφωνο με έναν άγνωστο; Ιδού η απορία. Μάλλον ό,τι και όποτε τους βολεύει.

Αν "εκπαιδεύεις" τους πελάτες σου να δίνουν τις προσωπικές τους πληροφορίες από το τηλέφωνο, γιατί να μην επιστεύονται όποιον τους τηλεφωνά και ζητά τα προσωπικά τους στοιχεία;


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΔΩ

ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ IN ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου