lush

SUPER SPOR FM

TAXIDOEFKERIES

lush

Ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΟΝΗΣΟΣ

CARS

LUSH

LUSH

lush

lush

BIONIC

Σάββατο, 17 Ιουνίου 2017

Η ΚΥΠΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΑ ΜΑΓΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΚΑΝΑΝ ΞΕΣΠΑ ΣΤΟ SHOWTIME-CY

Πριν από μερικές μέρες η είδηση που ήθελε μία ΚΥΠΡΙΑ από την ΛΑΡΝΑΚΑ να πηγαίνει σε κάποια... μάγισα για να λύσει τα μάγια που ΕΚΑΝΑΝ στην οικογένειά της ΠΑΓΩΣΕ ΤΟ ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ....


ΔΥΣΤΥΧΩΣ η είδηση που είδε το ΦΩΣ της ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ διεστραβλώθηκε και έτσι η μισή αλήθεια βγήκε προς τα έξω και αυτή μόνο κακό της έκανε.....

Το ShowTime-cy βρήκε την ΚΥΠΡΙΑ από την ΛΑΡΝΑΚΑ και μίλησε μαζί της θέλωντας να δώσουμε στους αναγνώστες μας πρώτον όλη την αλήθεια και δεύτερο να προσέξουμε να μην πέσουμε ποτέ στην παγίδα αυτή που λέγετε... ΜΑΓΙΑ. 
Η Μ.Κ ανοίγει την καρδιά της αποκλειστικά στο ShowTime-cy και λέει λεπτό προς λεπτό όλα όσα έζησε. Από την στιγμή που βρήκε στον κήπο της περίεργα αντικείμενα που φανέρωνε πως έπεσε θύμα... μαγείας. 

ΕΤΣΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΛΑ
 

"Δουλεύα με μια κοπέλα η οποία θέλησε να κακό στην οικογένεια μου λόγω ζήλιας. Βρήκα κάτι περίεργα πράγματα στην αυλή μου τα οποία με τρόμαξαν. Δεν πηγαίνω σε ανθρώπους ούτε για να βγάλω την τύχη μου αλλά ούτε τα πιστεύω. Ομως μία κοπέλα μου πρότεινε να τα πάω σε κάποια άλλη κοπέλα να μας πει τουλάχιστον τι ήταν αυτά που βρήκα στην αυλή μου. Οταν πήγα σε αυτή την κοπέλα που είναι τώρα υπό κράτηση, γνώριζε τα πάντα για το σπίτι μου, για εμένα, τον σύζυγό μου, για τις δουλειές μας αλλά και για τα μωρά μου. Μου είπε πως η συγκεκριμένη που εγώ φοβόμουν μου είχε κάνει μάγια για να μου διαλύσει το σπίτι και να με χωρίσει με τον σύζυγό μου. Οντως υπήρξε ένας πανικός στο σπίτι το τελευταίο διάστημα και γι αυτό υποπτέφθηκα πως μπορεί να μου έχουν κάνει μάγια. Εγώ πάνω στον φόβο μου ρώτησα αν μπορούν αυτά τα πράγματα να λυθούν. Να λύσει τα μάγια. Μου είπε ναι αλλά με χρηματική αμοιβή (στην αρχή 100 ευρώ για τα υλικά αγοράς και μετά 2000 ευρώ). 

ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΗ ΕΔΩΣΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ 
 
Πάλι πανικόβλητη γιατί πρώτη φορά στην ζωή μου είχα έρθει αντιμέτωπη με τέτοια πράγματα της έδωσα χρήματα, όχι για να κάνω κάτι του άντρα μου. Αλλά για να μην πάθει κακό κανείς από την οικογένειά μου. Δεν έχω πρόβλημα ούτε με τον σύζυγό μου ούτε κανέναν. Ψέματα αυτά που τότε γράφτηκαν. 

ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΜΟΥ 

Οταν πλέον ηρεμησα πήγα στον πνευματικό μου όπου του είπα όλη την αλήθεια. 
Μου είπε κόρη μου όχι με τέτοιο τρόπο. Δεν φεύγουν. Είναι λάθος η κίνηση που έκανες. Μόνο ο Χριστός και η εκκλησία μας μπορεί να σε βοήθησει με την Θεία Κοινωνία και την εξομολόγηση είσαι πάντα προστατευμένη. Θέλει χρόνο και να είσαι δυνατή. 

ΕΤΡΕΞΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ 

Αφού κατάλαβα πως αυτή η κοπέλα με εξαπάτησε και έκανε τόσο κακό σε αθώους ανθρώπους (σε μια δύσκολη στιγμή ζητάει 2000 ευρώ αντί να βοηθήσει πραγματικά...) πήγα στην αστυνομία για να αποτρέψω να πάθουν άλλοι αυτά που έπαθα εγώ.... Σε καμία περίπτωση δεν έκανα εγώ κάτι. Αυτή είναι η αλήθεια.... Είναι δυνατόν να πήγαινα να κάνω μάγια στον σύζυγό μου για να γυρίσει πίσω και μετά.... να έδινα την υπόθεση στην αστυνομία? Οχι φυσικά.. Θα με βρει αντιμέτωπη στα δικαστήρια η κοπέλα αυτή που θέλησε να με εξαπατήσει... Υπάρχουν στοιχεία και εγώ είμαι εναντίον από ανθρώπους που είναι υπερ του ΣΑΤΑΝΑ....LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου