BLACK FRIDAY

bionic

lush

lush

SUPER SPOR FM

TAXIDOEFKERIES

CAR FOR SALE

Τρίτη, 16 Μαΐου 2017

ΚΥΠΡΟΣ - ΜΑΛΛΙΟΤΡΑΒΗΓΜΑΤΑ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΗΣ....

Δύο μαθήτριες μαλλιοτραβήχτηκαν σήμερα στο Γυμνάσιο της Λευκωσίας και η μία φέρεται να απείλησε λέγοντας «θα πάω να φέρω μαχαίρι να την σφάξω». 

Κάποιος είπε ότι η εν λόγω μαθήτρια θεάθηκε να επιστρέφει κρατώντας μαχαίρι, αλλά όπως ανέφερε στο philenews εκπρόσωπος της Αστυνομίας, δεν εξετάζεται επίθεση με μαχαίρι, αφού η μαθήτρια που το κρατούσε τελικά δεν επτέθηκε στη άλλη μαθήτρια.  Από το περιστατικό προκλήθηκε αναστάτωση και ειδοποιήθηκε η Αστυνομία η οποία κάλεσε τους γονείς τους οποίους και συμβούλευσε να οδηγήσουν τις κόρες τους για ιατρική εξέταση ώστε να διαφανεί εάν προέκυψαν τραύματα, ποια είναι αυτά και ποια η σοβαρότητά τους. 
Μέχρι τις 20:30 ωστόσο οι γονείς δεν είχαν επιστρέψει στην Αστυνομία προκειμένου να παραδώσουν τα σχετικά ιατρικά έντυπα.  Η Αστυνομία θα αναμένει και τις ιατρικές γνωματεύσεις και αναλόγως θα ενεργήσει.  
Όπως μεταδόθηκε και ανακυκλώθηκε από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το συμβάν έλαβε χώρα γύρω στις 12 το μεσημέρι στο Γυμνάσιο Παλλουριώτισσας.  Σύμφωνα με τις περιγραφές, δυο μαθήτριες εισήλθαν στην τάξη τους και πλησίασαν άλλη μαθήτρια από την οποίαν απαίτησαν να τις ακολουθήσει στο προαύλιο, όπου υποτίθεται να συναντούσαν φίλη της. Παρά τη δυσπιστία της ακολούθησε τις δύο μαθήτριες.  
Το 14χρονο θύμα, παρά το γεγονός ότι αντιλήφθηκε «κάτι ύποπτο» στη συμπεριφορά των συμμαθητριών του, τις ακολούθησε.  Η μία εκ των δύο φέρεται να άρχισε να χτυπά την 14χρονη και να την τραβά από τα μαλλιά. Σύμφωνα πάντα με τις περιγραφές η 14χρονη που δέχτηκε την επίθεση έπεσε στο έδαφος.  Συμμαθητές τους έσπευσαν στο σημείο και χώρισαν τις δύο κοπέλες, οπότε η μία (επιτιθέμενη) φέρεται να επέστρεψε με κουζινομάχαιρο.  Η μαθήτρια δεν πλησίασε την «αντίπαλο της» κάτι το οποίο αποδίδεται από κάποιους στην παρέμβαση καθηγητριών του Γυμνασίου, οι οποίες φέρονται να την αφόπλισαν.  Πηγή: philenews LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου