lush

SUPER SPOR FM

bioni

Πέμπτη, 6 Απριλίου 2017

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΑΡΑΤΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ SHOWTIME-CY

Συναρπαστική φωνή, έντονη προσωπικότητα και τραγούδια που άντεξαν στο χρόνο. Κάθε της βήμα και μία πρόκληση και μιλάει με τραγούδια όταν και εφόσον η ίδια νιώθει έτοιμη και όχι όταν το σύστημα το προστάζει. 

Η Ηρώ επιστρέφει με ένα cd έκπληξη και έρχεται στην Κύπρο για μία και μοναδική εμφάνιση στο VINYLIO στη Λεμεσό αύριο Παρασκευή στις 21:00 το βράδυ. Πριν όμως προσγειωθεί στο νησί μας η Ηρώ δίνει την πρώτη της ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στο ShowTime-cy και μιλάει σταράτα για όλα.... 

"Μου λες πως έτσι είν' οι σχέσεις, Ετσι είμαι εγώ και δεν μπορώ ούτε και θέλω να αλλάξω..." Ηρώ μου επιστρέφεις δισκογραφικά με τραγούδια του λατρεμένου Σταμάτη Κραουνάκη ενώ αύριο Παρασκευή θα εμφανιστείς στην Κύπρο και συγκεκριμένα στη Λάρνακα... Πως νιώθεις που θα βρεθείς στο κυπριακό κοινό μετά από χρόνια...


Δεν επιστρέφω με τραγούδια του Σταμάτη. Λεω ομως και δυο δικά του τραγούδια μεσα στην καινούρια δουλειά με τίτλο "Η Αρτιστα". Αποτελείται απο 15 επανεκτελεσεις γνωστών τραγουδιών απο πολλά στυλ. Ειναι μια προσομοίωση αυτού που κανω στις ζωντανές εμφανίσεις μου με ενα πιάνο και ήθελα πολυ να αποτυπωθεί σε ενα cd δεδομένου οτι αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστο της μουσικης μου πορείας.



Που θα εμφανιστείς και τι εκπληξεις ετοιμάζεις στο πρόγραμμά σου....

Θα εμφανιστώ στο Vinylio wine bar  σε ενα μικρό χώρο στην Λεμεσσό με εν πιάνο όπου η βραδιά παντα κυλάει ανάλογα με την διάθεση κι αυτο ειναι το πιο όμορφο. Τίποτα δεν ειναι σίγουρο αλλα κι τίποτε δεν ειναι τυχαίο. Πλάθεται η βραδιά και η επικοινωνία ανάλογα με αυτο που επιθυμούμε ολοι μαζι.



Έζησες στα πιο δυνατά χρόνια της δισκογραφίας σε μια εποχή που έβγαιναν λίγοι μεν αλλά σπουδαίοι καλλιτέχνες. Τώρα πως βλέπεις τα πράγματα στη δισκογραφία....

Έκανα και κανω μια πορεία ακριβώς οπως την θελω. Ήταν μία δική μου απόφαση και βοήθησε η συγκυρία έτσι ώστε να φτάσω σε ενα υψηλο σημείο αναγνωρισιμότητας. Ομως αυτο δεν ειναι η επιτυχία. Επιτυχία ειναι τώρα μετα απο 15 χρόνια να τραγουδούν ολοι το "Έτσι ειμαι εγω" και το Έτσι ειναι οι σχεσεις" σαν να ταν χθες. Αυτο ειναι αποζημίωση μεγάλη για την προσπάθεια μου και την εξέλιξη μου και την ωριμότητα μου που βαδίζει μέχρι και τώρα πλάι μου. Το πιο δύσκολο πράγμα ειναι να διατηρήσεις τους στόχους σου αναλλοιωτους. Όχι τους φιλόδοξους στόχους αλλα αυτούς που προστάζει η καρδιά σου και η ηθική σου. Ε αυτούς τους κράτησα και ειμαι πολυ περήφανη γίαυτο.


Η απουσία σου έκανε καλό ή πιστεύεις σε δυσκόλεψε αρκετά ως προς την επιστροφή σου....



Απουσία δεν ειχα ποτέ!!! Απλά δεν ακολούθησα την πεπατημένη οδό της "επιτυχίας" οπως την λένε... τηλεόραση,  μαϊντανός παντού κτλ. Να ξέρετε ομως οτι αυτο ηταν δική μου επιλογή οπως δική μου θα ειναι και η επιλογή να ακολουθήσω άλλον δρόμο. Μην αυταπατάσθε οτι ολα ανήκουν στο σύστημα. Όχι. Εμείς ορίζουμε το παιχνίδι και τη μοίρα μας. Στο χερι μας ειναι ολα. Ας μάθουμε ομως να εκτιμάμε τους καλλιτέχνες όχι απο το μέγεθος της επιτυχίας τους αλλα απο το μέγεθος του ταλέντου και της ιδιαιτερότητας του. Εχουμε να αποκομίσουμε πολυ περισσότερα απο το δεύτερο...



Κάθε κανάλι και ένα μουσικό talent show, κάθε talent show και σπουδαίες φωνές αλλά δυστυχώς δεν αντέχουν στο χρόνο. Ποια η γνώμη σου για τα talent show κι αν θα έλεγες ναι σε κάποια πρόταση ως κριτής...


Ολα αυτά τα show  δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα εαν περνούσαν την αλήθεια στα παιδιά αυτά και την πραγματικότητα. Ο κοσμος της τέχνης δεν ειναι αγγελικά πλασμένος. Θελει παρα πολυ τόλμη παρα πολυ δουλειά, παρα πολυ προσπάθεια, παρα πολυ αυταπάρνηση και αυστηρότητα, παρα πολυ σκληρότητα όπου χρειάζεται και θελει ΤΑΛΕΝΤΟ.
Εαν λοιπόν συμμετείχα ποτέ σε ενα τέτοιο show θα μάθαινα σε αυτά τα παιδιά οτι δεν ειναι μονο φως κσι χρήμα η δουλειά μας.
Ειναι σκληρή προσπάθεια, εξέλιξη, όχι αριβισμός όχι ανταγωνισμός αλλα μια συλλογική προσπάθεια που θα κάνει τον καθένα καλύτερο. Μια ευγενης άμιλλα που προϋποθέτει χαρακτήρα και ήθος.


Ποιες είναι οι νέες φωνές των τελευταίων χρόνων που ακούς στα ραδιόφωνα και σε συναρπάζουν...


Πολλοί νεότεροι συνάδελφοι μου έχουν πολυ όμορφες φωνές. Θα ηταν πολυ δόκιμο και όμορφο να μάθουν να της επικοινωνούν μεσα απο το συναίσθημα. Γιατι αυτο που πραγματικά επικοινωνείς ειναι το συναίσθημα . Η φωνή ειναι αρωγός μόνον οταν η ψυχή οδηγεί το άρμα...
Άρα πιστευω σ´αυτα τα νέα παιδιά αλλα νομίζω οτι πρέπει να κατέβουν απο το ατομικό τους συννεφάκι και να έρθουν κοντά μας να επικοινωνήσουν και να μοιραστούν. Εχει κόστος ψυχικό  αυτο. Αν ειναι έτοιμοι να το πληρώσουν, θα έχουν προσφέρει ενα λιθαράκι στο οικοδόμημα της τέχνης, εαν παραμείνουν στο ναρκισσισμό τους, απλά θα τυφλωθουν οπως το έπαθαν τόσοι και τόσοι μεςα στα χρόνια. Φυσικα αυτο δεν ισχύει για όλους τους νέους συναδέλφους. Και φυσικα το λεω με ολη μου την αγαπη και την εμπειρία εαν μου επιτρέπετε.


Αυτή τη στιγμή η μόδα στην ελληνική τηλεόραση είναι το Survivor... Πως το βλέπει η Ηρώ όλο αυτό, αν το παρακολουθάς κι αν πιστεύεις όλες αυτές οι μαχαιριές και οι λυκοφιλίες μέσα στο παιχνίδι υπάρχουν και στην πραγματική μας ζωή.... Ποιον θαυμάζεις από Μαχητές και από Διάσημους...


Για την εν λόγω εκπομπή πραγματικά δεν εχω να πω απολύτως τίποτα διότι ποτέ δεν την εχω δει, ποτέ δεν με εχει απασχολήσει και ποτέ στο σπίτι μας δεν αναφερθηκε αυτή η εκπομπή. Δεν μας αφορά και δεν μας ενδιαφέρει παρόλο που αρκετοί συμμαθητές του γιου μου ασχολούνται με αυτο. Ο γιος μου ομως ειναι αδιάφορος και το ίδιο και εγω. Άρα δεν μπορω να σας βοηθήσω στην ερώτηση σας, λυπάμαι....


ΥΓ. Η Ηρώ επιστρέφει στο Vinylio wine etc στις 7/4 φέρνοντας μαζί της έναν νέο δίσκο κι ένα «ακουστικό» πρόγραμμα με αναφορές πολυποίκιλες σε διαφορετικές δεκαετίες, σε διαφορετικά είδη, σε πολλές γλώσσες, αλλά με μία αίσθηση. Αυτήν της ... «Αrtista».  Με τραγούδια που η ίδια έχει αγαπήσει πολύ μέσα στα χρόνια και υψηλούς «προσκεκλημένους», όπως η Έλλη Λαμπέτη, η Whitney Houston, ο Γιώργος Μαρίνος, ο Σταμάτης Κραουνάκης, ο Στράτος Διονυσίου, ο Δημήτρης Μητροπάνος, ο Στέφανος Κορκολής, η Yasmin Levy, η Μαρινέλλα, ο Μίμης Πλέσσας και άλλοι πολλοί, η Ηρώ είναι έτοιμη να μοιραστεί με το αγαπημένο της κοινό συναισθήματα και μυστικά – όπως άλλωστε κάνει τόσα χρόνια.  Κρατήσεις 99300430
LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου