VENIZ EVENTS - CLICK HERE

LPG

LPG

DJ ACADEMY

CLICK BIONIC

Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016

ΝΕΟ ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ - Η ΜΑΝΑ "ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ" ΓΙΑΤΙ ΕΚΛΑΙΓΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΤΗΣ...

Γονείς διαβάστε αυτό: True Story: Η ιστορία σοκάρει και συνέβη πριν από λίγο καιρό σε χωριό της επαρχίας Λάρνακας όταν μια μητέρα ανακάλυψε το φρικτό μυστικό που έκρυβε το κλάμα της κορούλας της....

Ευτυχισμένη μητέρα, σύζυγος με την δουλειά της και το σχεδόν 3χρονο κοριτσάκι της δεν είχε ποτέ φανταστεί πως κάθε φορά που άφηνε το μωρό από τα μάτια της εκείνο θα ξεσπούσε σε κλάματα μέχρι να ξαναβρεθεί πίσω στην αγκαλιά της. 
Η καθημερινή τριβή με την δουλειά δεν της άφηναν και πολλές επιλογές. Το κοριτσάκι αφηνόταν στον παππού και στην γιαγιά μέχρι η μαμά να σχολάσει και να ξαναπάνε στο σπίτι τους. 
Ο "αποχωρισμός" σχεδόν κάθε μέρα ήταν δύσκολος αφού το μωρό αρνιόταν να φύγει από την αγκαλιά της μαμάς και να βρεθεί στα σίγουρα χέρια της γιαγιάς και του παππού. Ένα χρόνο αργότερα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ShowTime-cy, ένας έντονος ερεθισμός στα γεννητικά όργανα του 3χρονου κοριτσιού έφερε τα πάνω κάτω. Χάθηκε η γη κάτω από τα πόδια της.

Το κοριτσάκι, είπε για πρώτη φορά την λέξη σοκ "ο παππούς". Συναγερμός για τη μάνα η οποία δεν ήξερε πως έπρεπε να χειριστεί το όλο θέμα. 
Η πρώτη κίνηση ήταν να μιλήσει με μία φίλη της παιδική, παιδοψυχολόγος στο επάγγελμα και μετά με τον σύζυγο της. Φοβόταν. Τι να του έλεγε; Πως ο πα-τέρας σου, ναι παππούς της κορούλα μας παρενόχλησε (άγνωστο το πόσες φορές) το παιδί μας; ΠΩς θα αντιδρούσε σε κάτι τέτοιο και ειδικά σε ένα χωριό που τα πάντα διαρρέουν σε κλάσματα δευτερολέπτων; 
Δυστυχώς, οι φοβίες της βγήκαν αληθινές. Το κοριτσάκι έκλαιγε κάθε φορά που πήγαινε στην γιαγιά και στον παππού γιατί ο δεύτερος, είχε τις πιο αρρωστημένες προθέσεις πάνω στην 3χρονη εγγονούλα του, στο κορμάκι του καρπού του ίδιου του του παιδιού.
 Τα πράγματα πήραν σοκαριστική τροπή. Ο σύζυγος όχι μόνο δεν την υποστήριξε - και ντροπή του - αλλά πήγε με το μέρος του πα-τέρα(ς) του και εκείνη πήρε τα παιδιά και εξαφανίστηκε από προσώπου γης ζώντας μόνη πλέον με το μωρό της. "Γονείς να προσέχετε τα παιδιά σας. Ο εφιάλτης μπορεί να είναι μέσα στο ίδιο σας το σπίτι και να μην το γνωρίζεις" λέει και ξανα λέει στους πολύ δικούς της ανθρώπους όταν τους αποκάλυπτε το πιο φρικτό μυστικό που βίωσε.... ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK  ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ

3 σχόλια:

  1. Αντε παλι.. Και εμεις τωρα πρεπει να πιστεψουμε και αυτη την ιστορια? Γεμισε και το ιντερνετ με ειδησεις αηδιας και φοβου. Δεν μας εφτανε η τηλεωραση. Στα αεροδρομια στην Αγγλια απαγορευεται να εισαι αντρας ενηλικας και να καθησεις διπλα σε παιδι. Οταν σκευτομαστε νιωθουμε και οταν νιωθουμε δημιουργουμε. Φανταστειτε τι θα δημιουργησουμε αν ολος ο κοσμος σκευτετε πως παντου υπαρχει ο κινδινος για παιδοφιλους,ανωμαλους, βιαστες,ληστες..κλπ. Τελοσπαντων πολλα κλειστα μυαλα. Τα ΜΜΕ παντα προγραματιζουν. Οι αντρες και οι γυναικες εχουν ανισοτητα, ο κοσμος ειναι κακος, ειναι επικινδυνο να εμπιστευεσαι αλλους, οι μεταναστες πρεπει να μεινουν στην χωρα μας επειδη ειναι και αυτοι ανθρωποι. Σας διαφημιζουμε τα φαγητα που σας προκαλουν καρκινο-διαβητη-αρρωστιες, σας δειχνουμε ιατρους που ειναι υπερ της καταναλωσης κρεατος και των εμβολιων. Σας λεμε οτι το φθοριο κανει καλο στα δοντια αλλα σας κρυβουμε οτι σας κλεινει τον εγγεφαλο. Σας δειχνουμε εκπομπες ψυχαγωγιας οι οποιες δεν σας αναπτυσσουν ουτε προσωπικα ουτε πνευματικα. Απλα σας εξαντλουν και την τελευταια ενεργεια που σας εμεινε. Σας κρυβουμε την αληθεια,την ιστορια. Σας προγραματισαμε ετσι ωστε να θελετε περισσοτερα λευτα καθε μηνα. Και αν το πετυχετε, τοτε θα αγορασετε ακριβα αψυχα αντικειμενα για να νιωσετε πως ξεχωρισατε. Ταυτοχρονα σας λεμε να πατε εκκλησια για το πνευμα σας, και ετσι ποτε δεν αναρωτιεστε το τι πραγματικα συμβαινει..Κριμα διοτι κοιμαστε και δεν το ξερετε. Μηπως ξερατε οτι ολα αυτα ειναι ενα σχεδιο το οποιο ξεκινησε απο τους σιωνιστες που ηθελαν ελεξουν τις μαζες χωρις τον φοβο για επανασταση? Μηπως ξερατε οτι με την προσευχη δεν θα αλλαξει τιποτα? Μηπως ξερατε οτι καθε σκεψη με αισθημα που κανετε, εχει ενεργεια και αυτη επιστρεφει απο το συμπαν και διμιουργει τις εμπειριες που θα βιωσετε? Μηπως ξερατε οτι ο ανθρωπος ειναι φυτοφαγο ζωο και οχι πανφαγο? Μηπως ξερατε οτι ολοι για να μπουν στη βουλη πρεπει ναι ειναι, ή να ελεγχωνται απο την μασωνια? Μηπως ξερατε οτι η ψηφος σας δεν μετρα? Μηπως ξερατε οτι ολα τα καναλια και οι κεντρικες τραπεζες ελεγχωνται απο τους σιονηστες μασωνους που διοικουν τις ΗΠΑ? Μηπως καταλαμβενεται οτι ολα τα καναλια σας δειχνουν εκπομπες και ειδικα ειδησεις που ειναι σχεδιασμενες να σας ληστευουν την ενεργεια σας? Μηπως ξερατε οτι εχετε ενεργεια και εχετε τεραστια δυναμη? Μηπως διαβασατε οτι βρεθηκαν κειμενα σε σμαραγδενιες πετρες 20000 χρονων, τα οποια γραφουν πως ο κοσμος ζουσε σε ενα επιγαιο παραδησο και οι ''πολιτικοι ηταν ανθρωποι πνευματικα ανεπτυγμενοι που καθονταν μεσα σε φως? Μηπως ξερατε οτι αυτοι που σας διοικουν ξερουν την αληθινη ιστορια των ανθρωπων? Διαλογισμος, και αφυπνιση συνηδησης. Αυτο θα σας ελευθερωσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ πώς πήρα το δάνειό μου από μια πραγματική και γνήσια ΔΑΝΕΙΟΥ
    Εταιρεία με την επωνυμία JOSE LUIS ΔΑΝΕΙΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Είμαι πολύ χαρούμενος ΣΗΜΕΡΑ
    Και ο Θεός ευλογεί JOSE LUIS ΔΑΝΕΙΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.


    ΕΠΕΙΓΟΝ ΔΑΝΕΙΟΥ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΙΣΧΥΕΙ NOW.
    Χαίρετε,
    Το όνομά μου είναι Lady liakopouloui είμαι από τη Θεσσαλονίκη Ελλάδα, είμαι παντρεμένος, έχω ψάξει για μια πραγματική εταιρεία δάνειο για τους τελευταίους 5 μήνες και
    όλα τα πήρα ήταν μάτσο απάτες που με έκανε να τους εμπιστευόμαστε και στο τέλος
    της ημέρας, πήραν τα χρήματά μου χωρίς να δίνει τίποτα σε αντάλλαγμα, όλα
    η ελπίδα μου είχε χαθεί, πήρα σύγχυση και απογοητευμένοι, εγώ το βρίσκω πολύ
    δύσκολο να ταΐσει την οικογένειά μου, εγώ ποτέ δεν ήθελε να έχει τίποτα να κάνει
    με τις εταιρείες δάνειο στο διαδίκτυο, έτσι πήγα να δανειστεί κάποια χρήματα από μια
    φίλος, της είπα όλα όσα συνέβησαν και μου είπε ότι μπορεί να με βοηθήσει, ότι
    ξέρει μια εταιρεία δάνειο που μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε ποσό του δανείου
    απαιτείται από εμένα με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%, που πήρε μόλις ένα
    δάνειο από αυτούς, μου κατευθύνονται για το πώς να υποβάλουν αίτηση για το δάνειο, το έκανα
    ακριβώς όπως μου είπε, έκανα αίτηση μαζί τους στο e-mail: (joseluisloans@gmail.com), ποτέ δεν πίστεψα, αλλά εγώ προσπάθησα και μου
    μεγαλύτερη έκπληξη πήρα το δάνειο μέσα σε 24 ώρες, δεν μπορούσα να πιστέψω,
    Είμαι ευτυχής και πλούσια και πάλι και είμαι ευχαριστώντας το Θεό ότι η εν λόγω δάνειο
    εταιρείες όπως αυτό εξακολουθούν να υπάρχουν πάνω σε αυτό το απάτες σε όλο τα μέρη,
    παρακαλούμε συμβουλεύω όλους εκεί έξω που έχουν ανάγκη από δάνειο για να πάει για
    (Joseluisloans@gmail.com) ποτέ δεν θα αποτύχει, και
    η ζωή σας θα αλλάξει η δική μου did.Quickly επικοινωνήστε JOSE LUIS τα δάνεια της εταιρείας σήμερα και να πάρει το δάνειό σας από αυτούς, ο Θεός ευλογεί JOSE LUIS εταιρεία δάνειο για την πραγματική προσφορά δανείου τους.
    Βεβαιωθείτε ότι έχετε επικοινωνήσετε JOSE LUIS δανείου για το δάνειό σας, γιατί πήρα το δάνειό μου με επιτυχία από την εταιρεία αυτή, χωρίς άγχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ πώς πήρα το δάνειό μου από μια πραγματική και γνήσια ΔΑΝΕΙΟΥ
    Εταιρεία με την επωνυμία JOSE LUIS ΔΑΝΕΙΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Είμαι πολύ χαρούμενος ΣΗΜΕΡΑ
    Και ο Θεός ευλογεί JOSE LUIS ΔΑΝΕΙΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.


    ΕΠΕΙΓΟΝ ΔΑΝΕΙΟΥ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΙΣΧΥΕΙ NOW.
    Χαίρετε,
    Το όνομά μου είναι Lady liakopouloui είμαι από τη Θεσσαλονίκη Ελλάδα, είμαι παντρεμένος, έχω ψάξει για μια πραγματική εταιρεία δάνειο για τους τελευταίους 5 μήνες και
    όλα τα πήρα ήταν μάτσο απάτες που με έκανε να τους εμπιστευόμαστε και στο τέλος
    της ημέρας, πήραν τα χρήματά μου χωρίς να δίνει τίποτα σε αντάλλαγμα, όλα
    η ελπίδα μου είχε χαθεί, πήρα σύγχυση και απογοητευμένοι, εγώ το βρίσκω πολύ
    δύσκολο να ταΐσει την οικογένειά μου, εγώ ποτέ δεν ήθελε να έχει τίποτα να κάνει
    με τις εταιρείες δάνειο στο διαδίκτυο, έτσι πήγα να δανειστεί κάποια χρήματα από μια
    φίλος, της είπα όλα όσα συνέβησαν και μου είπε ότι μπορεί να με βοηθήσει, ότι
    ξέρει μια εταιρεία δάνειο που μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε ποσό του δανείου
    απαιτείται από εμένα με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%, που πήρε μόλις ένα
    δάνειο από αυτούς, μου κατευθύνονται για το πώς να υποβάλουν αίτηση για το δάνειο, το έκανα
    ακριβώς όπως μου είπε, έκανα αίτηση μαζί τους στο e-mail: (joseluisloans@gmail.com), ποτέ δεν πίστεψα, αλλά εγώ προσπάθησα και μου
    μεγαλύτερη έκπληξη πήρα το δάνειο μέσα σε 24 ώρες, δεν μπορούσα να πιστέψω,
    Είμαι ευτυχής και πλούσια και πάλι και είμαι ευχαριστώντας το Θεό ότι η εν λόγω δάνειο
    εταιρείες όπως αυτό εξακολουθούν να υπάρχουν πάνω σε αυτό το απάτες σε όλο τα μέρη,
    παρακαλούμε συμβουλεύω όλους εκεί έξω που έχουν ανάγκη από δάνειο για να πάει για
    (Joseluisloans@gmail.com) ποτέ δεν θα αποτύχει, και
    η ζωή σας θα αλλάξει η δική μου did.Quickly επικοινωνήστε JOSE LUIS τα δάνεια της εταιρείας σήμερα και να πάρει το δάνειό σας από αυτούς, ο Θεός ευλογεί JOSE LUIS εταιρεία δάνειο για την πραγματική προσφορά δανείου τους.
    Βεβαιωθείτε ότι έχετε επικοινωνήσετε JOSE LUIS δανείου για το δάνειό σας, γιατί πήρα το δάνειό μου με επιτυχία από την εταιρεία αυτή, χωρίς άγχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή