SECRET LIVE STAGE STOA NICOSIA

Πάμε... Μπράσο

Οικονομόπουλος.

Οικονομόπουλος.

ννν

,,

Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013

HOT LETTERS: ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΜΟΥ

Γεια σας... Είμαι ο Νίκος από την Λευκωσία... Είμαι ομοφυλόφιλος και το τελευταίο διάστημα ζω την δική μου προσωπική και δραματική ιστορία. 

Οι γονείς μου δεν γνωρίζουν τίποτα για μένα γιατί πολύ απλά έχω ακόμα τρία αδέλφια. Δύο κορίτσια και ακόμα ένα αδελφό... Εδώ και ένα χρόνο έχω δεσμό με ένα αγόρι, ο οποίος είναι γείτονας μου και οι οικογένειας μας γνωρίζονται μεταξύ τους. Δεν του φαίνεται και ούτε μου φαίνεται όμως καταφέραμε ότι κάνουμε ως τώρα να μένει κρυφό από όλους και από όλα. Άλλωστε, ποτέ δεν θελήσαμε να δηλώσουμε σαν gay γιατί ζούμε σε μία Κύπρο η οποία μόνο ανοιχτόμυαλη δεν είναι.  Μέχρι πριν λίγο καιρό έπαιζα καλά το θέατρο μου ώσπου μία μέρα έγινε το κακό. Ενα μεσημέρι, καθώς γυρνάω στο σπίτι η μητέρα μου ήταν στο δωμάτιο της. Δεν βγήκε να μου ετοιμάσει τραπέζι για να φάω και αυτό με προβλημάτισε πως ίσως κάτι είχε με την υγεία της. Της χτυπάω την πόρτα και την ανοίγω. "Σχόλασες?" μου λέει με ύφος που κυριολεκτικά με ανησύχησε. "Ο Γιάννης που είναι? Ήσουν πάλι μαζί του?
Προσπάθησα να κρατηθώ και να μην δείξω τρομαγμένος για να δω τι είχε ακούσει και να μπορέσω να το διαψεύσω. Να βγω "καθαρός" όσο φυσικά μπορούσα. Δυστυχώς έγιναν τα χειρότερα ...  Πριν προλάβω να πω πως ότι άκουσε δεν είναι αλήθεια ανοίγει το συρτάρι & μου δείχνει αυτό που με τίποτα δεν ήθελα να δω. Ο Γιάννης, το παιδί που βγαίνουμε μαζί, στα γενέθλια μου, μου έφερε δώρο κάτι για το λάπτοπ μου και μία κάρτα με τα πιο αληθινά λόγια που ένιωθε για μένα την οποία έκρυψα πολύ καλά στα βιβλία μου και στο συρτάρι του γραφείου μου. "Κι αυτό εδώ τι είναι? Ούτε να σε κοιτάξω δεν μπορώ... Ο γιος μου gay...? Να μην σε γεννούσα ποτέ μου. " 
Η ζωή μου καταστράφηκε, η οικογένεια μου νιώθω πως πλέον δεν με θέλει, με τον Γιάννη που τόσο υπεραγαπώ φοβάμαι να του τα πω γιατί θα τρομάξει και θα απομακρυνθεί. Τι πρέπει να κάνω? Θέλω ή να πεθάνω ή να πάρω τον Γιάννη και να εξαφανιστώ από την Κύπρο... Pls. Βοηθήστε με...
Dr. Andy. Πρέπει επείγον να μιλήσεις με ένα από τα μέλη της οικογένειας σου που πραγματικά σε αγαπάνε ειλικρινά και που 100% μπορεί να σε καταλάβει. Το άτομο αυτό, ο αδελφός σου ή η αδελφή σου μπορεί με τον τρόπο της να μιλήσει στην μητέρα σου. Καμιά μητέρα δεν θέλει να χάσει το παιδί της όσο κι αν της ήρθε αυτό τόσο ξαφνικό. Δεν είναι δυνατόν το 2013 ακόμα στην Κύπρο τα πράγματα να είναι τόσο τραγικά. Νομίζω πως πρέπει να βρεις και εσύ την δύναμη να της μιλήσεις. Να της δείξεις πως είσαι σωστός, προσεχτικός στις κινήσεις σου παρ όλο που είσαι ομοφυλόφιλος. Αν καταφέρεις αυτό σίγουρα η μητέρα σου με την πάροδο του χρόνου θα σε καταλάβει και θα σε στηρίξει όπως άλλωστε η κάθε μάνα το παιδί της. 
ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ & ΘΕΜΑΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΞ ΣΤΟ EMAIL showtime.cy@hotmail.com ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ HOT LETTER &ΤΑ ΠΙΟ TOP  ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ SHOWTIME-CY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου